Standardowy produkt nie wyróżni Was na rynku

Zapewne zastanawiacie się Państwo, jak wizytówka może uchodzić za ekskluzywną?

Otóż w Japonii wizytówki traktuje się z dużym szacunkiem. Po jej otrzymaniu uważnie się ją odczytuje i dopiero wtedy odkłada w wizytownik. W Europie z kolei nie jest ona utożsamiana z jej właścicielem stricte personalnie, jednak wręczenie oraz przyjmowanie bilecików jest jedną z najważniejszych części savoir-vivre’u biznesowego. Nie da się ukryć, iż tradycja wręczania bilecików sięga czasów średniowiecznych i wywodzi się z królewskich dworów.

druk-wypukły-3-976x647

Zastanowić się należy zatem, jak mogliśmy dopuścić do tego, aby wizytówka była wkładana między teczki i papiery firmowe? Wizytówka zawsze będzie zobowiązywała, ponieważ znajduje się na niej imię oraz nazwisko.


Stanowi ona wizerunek nas samych oraz naszej firmy. Zachęcamy zatem Państwa do tego, byście zwracali szczególną uwagę na to, by Wasza wizytówka odznaczała się na tle innych. Nienaganny wygląd i wykonanie są w stanie przyciągnąć oko nawet najbardziej wybrednych potencjalnych klientów.

 

Na naszym blogu możecie Państwo znaleźć propozycje przykładowych ekskluzywnych wizytówek z całego świata. Codziennie pracujemy na to, by wizytówki odzyskały swoją dawną renomę. Jednakże też posiadamy świadomość, iż nie wszystkich uda się nam przekonać do tego jak wielkie znaczenie w relacjach biznesowych ona właśnie posiada.

 

Nasza oferta jest skierowana do klientów, którzy wiedzą czego oczekują. Stawiają na perfekcję projektu, wykonania oraz materiałów. Proszę sobie bowiem wyobrazić sytuację biznesową, w której spotykają się najważniejsi przedstawiciele branży oraz główni potencjalni klienci. Czy standardowa wizytówka odniosłaby jakiekolwiek znaczenie w negocjacjach rekinów związanych z daną branżą? Chyba raczej nie!

 

Sprawdźcie zatem nasze propozycje i inspiracje i zmieńcie wygląd swojej wizytówki już dziś! Zapraszamy i polecamy!

Napisz komentarz