Marketing szeptany w Internecie

Ostatnimi czasy sporym powodzeniem cieszy się marketing szeptany mający zastosowanie również w Internecie.

Co ma na celu? Dotarcie do klienta z informacją, która zazwyczaj ma na celu reklamę lecz nie zawsze. Najczęściej spotykany marketing szeptany występuje na forach dyskusyjnych.

Chodzi o pomoc w znalezieniu u klienta odpowiedzi na interesujące go pytanie jednocześnie zostawiając ślad reklamy, która zazwyczaj skutecznie działa dając dobry efekt. Sporo osób nie mogąc się zdecydować na dany produkt szuka informacji w Internecie, najczęściej skupiskiem użytkowników lubiących sobie po debatować jest właśnie Forum i najczęściej tam użytkownicy szukają odpowiedzi na swoje pytania.

Również przypadkowo możemy zostać promowani, chociażby przez osobę która wcześniej z naszych usług korzystała jednocześnie polecając. Nie każdy użytkownik Forum regularnie spędza na nim czas w celu marketingu swoich produktów, czasem przebywają na nim ludzie chcących jedynie dzielić się opiniami, chęcią nawiązywania kontaktów itp.

Skuteczna reklama to również szeptana

Niesamowitą moc przebicia posiada marketing szeptany. Dla interesantów zazwyczaj kojarzony z internetową formą reklamy lecz nie tylko w Internecie posiada dobre zastosowanie.

Również w życiu codziennym, generalnie ten rodzaj reklamy można wykorzystać w każdej nadarzającej się sytuacji do tego. Wykonaniem tej usługi nie musi się zajmować osoba do której potencjalni nabywcy mają trafiać.

Marketing szeptany można wykonywać rozmawiając z kolegą z pracy, znajomymi czy też będąc pracownikiem przykładowo salonu fryzjerskiego przedstawiając interesujące informacje na temat pewnych dodatków do włosów przypadkowo znajdujących się w ofercie danego salonu.

Forma ta reklamy ma charakter spontaniczny, zwykle jednak ma ono działanie celowe. Aby jednak dobrze odnaleźć się w tym zadaniu należy mieć dobrze wygadany język.

Efekty przychodzą w zależności od siły przekonania, a także odbiorców, ponieważ nie każdy ufa opiniom ludzi przypadkowych. Podczas oferowania usług dobrze jest pamiętać o jej jakości, ponieważ czasem dobrze wyrobiona marka reklamuje się sama.

Napisz komentarz